Aangepaste dienstverlening op 25 mei
21 mei 2026,
11:58
Op maandag 25 mei (tweede pinksterdag) is het gemeentehuis gesloten en zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Ook het afvalbrengpunt is gesloten.
In verband met tweede pinksterdag halen we het afval op een ander moment op. In de afvalkalender en Afval-app ziet u wanneer het afval bij u wordt ingezameld.
Deel via: