Vacature P&O-adviseur

13 juli 2017
In verband met zwangerschapsverlof zoekt de gemeente Hellendoorn voor ongeveer 7 maanden een P&O-adviseur voor circa 32 uur per week.
foto

De focus van de unit P&O is om, samen met het management, te zorgen voor een optimale match tussen wat medewerkers kunnen en willen bieden en wat de organisatie nodig heeft. Streven is hierbij dat het personeel zo effectief en efficiënt mogelijk wordt ingezet. Speerpunten voor de komende periode zijn een nieuwe gesprekscyclus, mobiliteit en flexibiliteit en verdere implementatie van E-HRM. Daarnaast wordt een bijdrage geleverd aan het organisatieontwikkelingstraject met als kader de organisatiefilosofie ‘Samen Hellendoorn’.

Wat ga je doen?
Als adviseur ben je sparringpartner voor het management van het cluster Samenleving. Je adviseert en ondersteunt gevraagd en ongevraagd het management en de medewerkers over de toepassing van het P&O-beleid en personeelsinstrumenten zoals werving en selectie, in- door- en uitstroom, loopbaan en mobiliteit, ziektebegeleiding en arbeidsvoorwaardelijke en rechtspositionele en personele vraagstukken. Je bewaakt ook de toepassing van de kaders in de organisatie. Daarnaast lever je vanuit jouw expertise een bijdrage aan actuele organisatievraagstukken.

Wat is jouw achtergrond?
Je beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding (HRM/Personeel en arbeid) en enkele jaren relevante werkervaring als P&O adviseur. Je bent enthousiast, proactief, resultaatgericht en creatief. Je beschikt over goede communicatieve- en adviesvaardigheden en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Ook ben je in staat vanuit een professionele (adviseurs)rol een bijdrage te leveren aan P&O-vraagstukken.

Dit bieden wij jou
Het salaris hangt af van je opleiding en ervaring. Je kunt minimaal € 2.277 (aanloopschaal 8) en maximaal € 4.121 bruto per maand (uitloopschaal 10) verdienen, op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je 16,3% individueel keuzebudget, te besteden naar eigen inzicht en hebben we flexibele werktijden. 

Informatie?
Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Gerard Doosje, Senior Personeel en organisatie, telefoon 0548-630331.

Wil je reageren?
Stuur je sollicitatiebrief, inclusief CV uiterlijk 17 juli 2017 aan de gemeente Hellendoorn t.a.v. Gerard Doosje, unit Personeel en Organisatie, e-mail: g.doosje@hellendoorn.nl