Uw ervaring aan de telefoon telt

Belt u met de gemeente Hellendoorn? Dan is het belangrijk dat het gesprek prettig verloopt. Dat u snel geholpen wordt, duidelijke antwoorden krijgt en vriendelijk te woord wordt gestaan.
Daarom doen wij de komende tijd onderzoek naar onze telefonische dienstverlening. Wie ons belt, kan een uitnodiging krijgen om een korte vragenlijst in te vullen.
Uw mening helpt om te verbeteren
Met uw reactie zien wij wat goed gaat en wat beter kan. Bijvoorbeeld:
- Wordt de telefoon snel opgenomen?
- Krijgt u duidelijke uitleg?
- Wordt er goed meegedacht?
De reacties worden besproken met onze medewerkers. Zo helpt uw ervaring mee om de telefonische bereikbaarheid en dienstverlening te verbeteren.
Meedoen is vrijwillig en veilig
U kunt de vragenlijst anoniem invullen. Als u ervoor kiest om uw gegevens te delen, dan gaan wij hier zorgvuldig mee om. Meedoen is vrijwillig. Invullen kost maar een paar minuten.
Kreeg u een uitnodiging?
Dan hopen wij dat u de vragenlijst wilt invullen. Uw ervaring telt en helpt om het contact aan de telefoon nog beter te maken.
Vragen?
Neem contact op met de publieksbalie (0548) 630 000 of stuur uw vraag naar gemeente@hellendoorn.nl.