De kantoorruimte bevindt zich op de 1e verdieping van het Huis voor Cultuur en Bestuurin het centrum van Nijverdal. De ruimte is open en licht, beschikt over meerdere werkplekken en aparte vergaderruimtes. Dankzij de grote ramen is er veel daglicht. Deze locatie is bij uitstek geschikt voor zelfstandigen, kleine bedrijven of organisaties die op zoek zijn naar een representatieve en professionele werkomgeving.
Kenmerken
- Oppervlakte: 307 m² (exclusief gedeeld sanitair)
- Huurprijs: € 130,- per m² per jaar (exclusief gas, water en elektra)
- Beschikbaarheid: Per direct
- Huurtermijn: 5 jaar
- Bouwjaar: 1991
- Energielabel: A
Voorzieningen
- Pantry met spoelbak en kastruimte
- Vergaderruimtes
- Gedeeld sanitair (op de gang)
- Lift en trappenhuis
Impressie van de ruimte










Locatie en bereikbaarheid
De kantoorruimte is centraal gelegen in Nijverdal. De locatie is goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Station Nijverdal bevindt zich op circa 10 minuten loopafstand. In de directe omgeving is voldoende parkeergelegenheid.
Voorwaarden
- De huurovereenkomst heeft een looptijd van 5 jaar.
- Onderhuur is uitsluitend toegestaan na schriftelijke toestemming van de gemeente.
- De overeenkomst wordt opgesteld volgens het ROZ-model voor kantoorruimte, indexering volgens dit model is van toepassing.
- Bij ondertekening wordt een bankgarantie gevraagd ter hoogte van drie maanden kale huur.
- De huurder houdt rekening met de openingstijden van de gemeente Hellendoorn.
- De huurder verzorgt zelf de ICT-voorzieningen zoals computers, printers en internet. De gemeente garandeert geen draadloze internetverbinding.
- Het gebruik van het aanwezige kantoormeubilair is bespreekbaar in overleg.
- Let op: deze ruimte zal binnenkort ook online worden gepubliceerd in het kader van de Didam-uitspraak.
Btw-vrijstelling
De verhuur is btw-vrij, tenzij huurder en verhuurder gezamenlijk opteren voor btw-belaste verhuur. Dit is alleen mogelijk wanneer de huurder ten minste 90% ondernemingsactiviteiten verricht.
Facilitaire diensten
De huurder regelt zelf de aanvullende facilitaire diensten, zoals schoonmaak, afvalinzameling/-afvoer, klein onderhoud. Eventueel kunnen wij dit aanvullend aanbieden.
Vragen of een bezichtiging plannen?
Neem contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging. We laten u graag zien wat dit pand allemaal te bieden heeft! Bel met 0548 – 630 000 of stuur een e-mail naar gemeente@hellendoorn.nl. Wij denken graag met u mee.
Alk er meerdere geïnteresseerden zijn die voldoen aan de bestemmingscriteria, zal er een loting plaatsvinden.